– Vi er aldeles ikke misfornøyd med butikken. Dette er ikke noe artig for oss som handler her, sier Jorunn Stokkaune. Hun tar sterk avstand til en artikkel i Trønderbladet om Coop Korsveien. I avisartikkelen forteller en ikke navngitt leser om kundeflukt etter at det ble Prix på Korsvegen. «De rekker aldri å ha inn nok varer, det står i reoler på lageret», klaget leseren i et brev til Trønderbladet.

– Misfornøyd er vi ikke. Vi er fornøyd! Og når vi kommer i butikken, føler vi at vi har trampet på dem, sier Stokkaune.

Jorunn Stokkaune er en av dem som er med på bildet i avisa fredag, et bilde som ble tatt under den offisielle åpningen av Coop Prix Korsveien i fjor høst. Ettersom hun er avbildet i oppslaget, kan det se ut som hun har klaget på service og varetilbud i butikken. Men det stemmer ikke i det hele tatt, understreker Stokkaune. Hun frykter at ikke alle får med seg at bildet er tatt i en helt annen sammenheng.

Sannheten er at hun er meget fornøyd med butikken på Korsvegen, og hun er ikke alene om det, sier Jorunn Stokkaune. Hun legger til at hun føler seg uthengt som angivelig misfornøyd kunde, og flere med henne.

– Dette er ikke noe artig for oss som handler her. De gjør så godt de kan for oss, og når vi ser på kassalappen og rabattene vi får, er vi godt fornøyd, sier Jorunn Stokkaune.